زنان با اعتماد به نفس

زنان با اعتماد به نفس چه زبان بدنی دارند؟

زنان با اعتماد به نفس چه زبان بدنی دارند؟

زهره بیک مراد هستم، مدرس خودباوری و اعتماد به نفس بانوان و در این مقاله قراره با هم یه سفر متفاوت رو تجربه کنیم.

خانم های زیادی روی خودباوری و اعتماد به نفس درونی شون کار میکنن و این فوق العاده اس و این هماهنگی درونی و فیزیکی می تواند قدرت شخصی بیشتری برای ما ایجاد کند.

حالا در اینجا میخوایم یاد بگیریم اعتماد به نفس مونو نشون هم بدیم در واقع همون حس قدرتمندی و توانایی مون رو پس لازمه که  در مرد  یک مسئله کلیدی با هم صحبت کنیم به اسم زبان بدن زنان با اعتماد به نفس

اگر دوست دارسد حضورتون قدرتمند باشه و اعتماد به نفس تونو نشون بده در این مقاله همراهم باش

confidence woman2

 

انسان ها با زبان بدن شان قضاوت می شوند و قضاوت می کنند .

زبان بدن روی افکار و احساسات ما در مورد خودمان نیز تاثیر می گذارد.

 

زبان بدن زنان با اعتماد به نفس به چه معناست؟

همون طور که با زبان مون صحبت میکنیم با حرکات بدن هم میتونیم یه سری پیغام ها رو به طرف مقابل مون برسونیم و زبان بدن مون گویای احساسات درونی ما هست و افرادی که در نزدیکی ما هستند با توجه به زبان بدن مون پیام هایی رو از ما دریافت میکنند.

 

یادتون باشه زبان بدن شما شخصیت شما را نشان میدهد و ارتباطات موفقیت آمیزی را برای تان در بر دارد.

بدن مان بدون اینکه مجبور باشیم دهان مان را باز کنیم، در مورد ما صحبت می کند  که به آن زبان بدن یا رفتار غیرکلامی گفته می شود و می تواند اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی ذهن یا سطح اعتماد به نفس ما داشته باشد.

 

دقت کنید که زمان هایی که احساس ناتوانی می کنید حالت جمع تری به خود می گیرید و دست ها و پاها جمع تر می شوند . ارتباط چشمی برقرار نمی شود ….

 

نکته مهم برای افزایش اعتماد به نفس در زنان

زنان با اعتماد به نفس همان طور که  چیزهایی را که می گویند را کنترل می کنند ،می توانیند آن چیزهایی که بدن  در مورد شان می گوید را نیز کنترل کنند. 

 

از کجا زبان بدن رو بشناسیم؟

confidence woman3

زبان بدن از طریق دست ها . پاها. حالات صورت . مدل نشستن ….نشون داده میشود.که بصورت تک تک در موردشون توضیح میدم.

 

زنان با اعتماد به نفس هم از درون خودشونو میسازن و هم از بیرون و ظاهرشون چون همه ی ما اول دیده میشیم و بعد شنیده میشیم. پس زنان با اعتماد به نفس  تاثیرگذاریی که با زبان بدن شون میزارن رو فراموش نمی کنند و همین طور  از تاثیری که زبان بدن روی شخصیت خودشون میزاره غافل نمی شن.

زنان با اعتماد به نفس همراه من باشید که نکات مهم و ارزشمندی رو میخوام بهتون بگم.

تصور کنید شما میخواید وارد یک مجلس یا جلسه یا دورهمی بشید . در بدو ورود ظاهری که از خودتون نشون میدید خیلی مهم و مانده گاره یعنی میتونید با توجه و اهمیت دادن به خودتون و با سر رو به بالا و کمر صاف و قدم های منظم وارد بشید و یا میتونید بدون در نظر گرفتن حالات بدنی و خمیده و شل و وارفته و با سر رو به پایین ئارد بشید . که یک خانم خودباور و با اعتماد به نفس گزینه اول رو انتخاب مینه چون شخصیتی که از خودش نشون میده برای خودش خیلی مهمه

زبان بدن زنان با اعتماد به نفس

۱

زبان بدن دست ها

دست ها پیام های مختلفی رو نشون میدن که توسط اون پیام ها نشون میدید که خانم با اعتماد به نفسی هستید یا نه.

زبان بدن دست ها باید باز باشه و از کیف یا چیزهایی که در دست دارید برای محافظت از خودتون استفاده نکنید.

زمانی که دست به سینه هستید به این معنی هست که گاردی رو مابین خود و فرد یا افراد مقابل تون قرار دادید و اگر در جمع دوستانه ای باشید این احساس حتی اگر طرف مقابل نسبت به زبان بدن آگاهی هم نداشته باشه هم حس میکنه که گاردی مابین تون هست.

 

نکته بعدی

وقتی در حال مکالمه هستید سعی کنید کف دستانتون رو نشون بدید .چ.ن با نشون دادن کف دست ها این حس به طرف مقابل داده میشود که شما صادق و راستگو هستید .

اگر در جمعی مشغول صحبت هستید و آشنایی کاملی نسبت به هم ندارید سعی کنید دو دست تونو در پشت جمع نکنید.

دستانتان را در جیب نگذارید.

مراقب باشید که مرتب در حال درست کردن شال یا موها و یا دست زدن به سرو صورت خود نباشید چون این حرکات نشان دهنده استرس و اضطراب است و اعتماد به نفس شما را کاهش می دهد .

 

بهترین زبان بدن در رابطه با دست ها . زبان بدن باز و گشوده هست که زنان با اعتماد به نفس ازش استفاده میکنند.

 

موقع دست دادن سست و وارفته نباشید بلکه در هنگام ملاقات دستان تان را محکم دراز کنید

 

۲

ارتباط چشمی

ارتباط چشمی که با دیگران برقرار می کنید می تواند اعتماد ایجاد کند پس لازمه که سنجیده عمل کنیم.

اگر مشغول صحبت با طرف مقابل تون هستید سعی کنید به اطراف و پایین نگاه نکنید و ارتباط چشمی را حفظ کنید تا اعتماد را انتقال دهید.

نگاه کردن به چشم های طرف مقابل نباید به صورت زل زدن باشد چون نتیجه خوبی در بر ندارد . ولی میتوانید به چشم ها نگاه کنید بعد به جای دیگه و دومرتبه به چشم های طرف مقابل . طوری که هم ارتباط چشمی برقرار باشد و هم باعث معذب شدن نشود.

اگر هم تماس چشمی برایتان خیلی سخت است به نقطه ایی در نزدیکی چشم نگاه کنید.

در مواقعی که با تعدادی از افراد در ارتباط هستید لازمه که با همه ی آن افراد ارتباط چشمی داشته باشید . در این مواقع با تقسیم کردن نگاه هتون این کار را انجام بدهید فقط سعی کنید به صورت منظم و به ترتیب با افراد ارتباط چشمی نگیرید بلاکه به صورت پراکنده ولی با تمام افراد ارتباط چشمی را حفظ کنید .

 

۳

زبان بدن پاها

در زمان های چالش برانگیز تمایل دارید وزن خود را روی یک پا قرار دهید که این اصلا جنبه ی خوبی ندارد .

زنان با اعتماد به نفس در مواقعی که می ایستن وزن خود را روی دو پا قرار میدهند  و این باعث می شود که صاف و مقتدر بایستند .

در مواقعی که قدم میزنند روی خط صاف و بدون تلو تلو رفتن گام برمیدارند و با قدم های سریع و هوشمندانه قدرت خود را نشان می دهند.

 

۴

صدا

قدرت صدا در زنان با اعتماد به نفس جوری نیست که آن صدا به زور و به سختی شنیده شود چون ما زمانی که از حرف و صحبت خود مطمئن نیستیم آروم حرف میزنیم و نمی توانیم اطمینان را در صحبت مون نشان دهیم . زنان بااعتمادبنفس صدای رسا و شوایی دارند و از فراز و فرود در سخنان شان استفاده می کنند چون یکنواختی صدا باعث عدم توجه به کلام می شود.

 

۵

نشستن

وقتی در حال مکالمه هستید ، لبه مبل نشستن و خم شدن به جلو نشان دهنده نشان دهنده توجه شما به مکالمه است. دقت داشته باشید که پشت تان صاف باشد و شانه ها از گوش ها فاصله داشته باشد .چون شما یک خانم با اعتماد به نفس هستید.

در هنگام نشستن می توانید آرنج خود را روی تکیه گاه صندلی تان قرار بدید. به پشتی صندلی تان تکیه دهید این امر نشان می دهد که آرام هستید . اضطرابی را ندارید اگر می خواهید این اطمینان را به طرف مقابل بدهید که به صحبت هایش توجه دارید ،یک مقدار به سمت جلو بیایید. زنان با اعتماد به نفس شانه های خود را عقب و سر خود را بالا نگه می دارند . با حفظ وضعیت بدنی خوب ،ظرافت و قدرت تان را نشان می دهید.

 

۶

آئینه زبان بدن

گاهی اوقات در کنار افراد هستیم و میخواهیم تاثیر گذاری بیشتری را داشته باشیم ، در این مواقع مثل آینه برخورد میکنیم .اگر روبروی فرد نشستیم و  آن فرد پای چپ اش را روی پای راستش انداخته ما پای راست مان را روی پای چپ مان بگذاریم.

اگر در هنگام قدم زدن در کنار هم هستیم پاها را با هم و هماهنگ برداریم.

اگر در مواقع صحبت از دستانش استفاده کرد ، ما هم در مواقع صحبت از دست هایمان استفاده کنیم. فقط دقت کنیم جوری نباشد که طرف مقابل متوجه رفتار ما بشود و یا شاید گمان مکند که ما ادای او را در می آوریم . بصورت کاملا اتفاقی و با آگاهی خودمان و بدون جلب توجه کردن این کار ها را انجام میدهیم چون هدف مان ایجاد اعتماد هست نه سلب آن.

پس در انجام این مورد باید خیلی هوشمند و راحت و بدون جلب توجه باید این کارا انجام دهیم.

یک سوال؟؟؟

آیا شما اعتماد به نفس دارید؟

زبان بدن شما گویای همه چیز است.

همان طور که صحبت می کنید یا گوش می دهید احساسات و  واکنش ها را با زبان بدن خود از جمله حالت چهره و حرکات خود بیان می کنید و این دقیقا اهمیت زبان بدن را برای ما آشکار می کند.

 

حتما نظرات تان را با ما به اشتراک بگذارید و اگر در این خصوص سوالی داری زیر این صفحه بنویسید ،شخصا پاسخ گوی سوالات تان هستم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *